مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-06اقتصادي

فروش سینماهای آمریکا از 6 میلیارد دلار عبور کرد


فروش گیشه های داخلی آمریکا تا به این جای سال 2023 و با وجود ادامه اعتصاب ها مرز 6 میلیارد دلار را هم در این آخر هفته رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از) با فروش 148.

99 میلیون دلار هم 20 درصد فراتر رفته است.

در آن مقطع هابز و شاو با فروش قابل توجه خود گیشه را در اختیار داشتند.

باربی با فروش 54 میلیون دلاری در سومین آخر هفته اکرانش همچنان صدر باکس آفیس را در اختیار دارد، اما برای کسب مقام دوم رقابت جدی بین3 فیلم لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان: آشوب جهش یافته ، اوپنهایمر و مگ 2-گودال در جریان است.

پارامونت با فروش 30 میلیون دلاری برای لاک پشت های نینجا و فروش 5 روزه 45 میلیون دلاری برای این محصول که با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده، پیشتاز این رقابت است.

این فیلم که دومین انیمیشن از مجموعه لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان و هفتمین فیلم از مجموعه نینجاهاست، با امتیاز 94درصد در سایت راتن تومیتوز فیلمی مناسب برای کودکان زیر 12 سال هم هست.

مگ 2 برادران وارنر (دنباله ای بر مگ 2018) با بازی جیسون استاتهام هم پس از پشت سر گذاشتن جمعه ای با فروش 12 میلیون دلار، چشم به راه کسب 28 میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش است و این نتیجه را تا حد زیادی مدیون تبلیغات تلویزیونی و تیزرهایی است که داخل سینماها نمایش داده می شود، نه تبلیغات بازیگران که به دلیل اعتصاب اجازه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سینماهای آمریکا از 6 میلیارد دلار عبور کرد

فروش سینماهای آمریکا از 6 میلیارد دلار عبور کرد