مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-31سياسي

20 طرح راه روستایی چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد


شهرکرد_معاون فنی و ساخت راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده های چهارمحال و بختیاری از بهره برداری 20 طرح راه روستایی چهارمحال و بختیاری هم زمان با هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی مرتضوی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه طرح های حوزه فنی و ساخت راه های روستایی در استان 56 طرح است که 20 طرح آن در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اینکه حوزه معاونت فنی و ساخت راه های روستایی از سال 99 از راه وشهرسازی به راهداری و حمل ونقل جاده ای داده شده که در 4 حوزه اداره راه های روستایی، فنی و نظارت، مدیریت راه ها و فن آوری اطلاعات فعالیت دارد گفت: در استان 2 هزار و 372 کیلومتر راه وجود دارد که 291 کیلومتر آن راه های فرعی هستند که نگهداری و ساخت هر دو تحت نظارت این معاونت انجام می شود.

مرتضوی زاده بیان داشت: در مجموع باید 600 کیلومتر راه روستایی دراستان ساخته شود که 180 کیلومتر آن برای روستاهای زیر 20 خانواراست.

وی خاطر نشان کرد: طرح محور شیخ علی خان به غاریخی، محور هوره به قلعه موسی، روکش آسفالت محور قلعه منج به تونل چهارطاق، قلعه مدرسه و چرچیل از جمله این طرح ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 طرح راه روستایی چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد

20 طرح راه روستایی چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد