مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-21سياسي

آیین ملی تکریم فعالان مساجد در قم آغاز به کار کرد


همایش «اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد» و «پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و فرمانده سپاه و بسیج در مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایش اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با شعار مثل مصطفی صبح امروز با تلاوت قرآن کریم توسط مهدی فروغی و اجرای نجم الدین شریعتی به همراه پخش زنده از شبکه یک و شبکه قم در مسجد مقدس جمکران آغاز شده است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و یکی از فرماندهان ارشد سپاه و بسیج در این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در این مراسم قرار است از تقریظ های آیت الله خامنه ای بر کتاب های اسم تو مصطفاست و سرباز روز نهم که مرتبط با شهید مصطفی صدرزاده است، رونمایی شود.

 شهید مصطفی صدرزاده نمونه یک جوان موفق و امیدآفرین است که 19 شهریور 1365 در شهرستان شوشتر استان خوزستان در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد.

پدرش پاسدار و جانباز جنگ تحمیلی و مادرش از خاندان جلیله سادات است.

مصطفی 11 ساله بود که از اهواز به همراه خانواده به استان مازندران و پس از دو سال به شهرستان شهریار استان تهران نقل مکان و در آنجا ساکن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین ملی تکریم فعالان مساجد در قم آغاز به کار کرد

آیین ملی تکریم فعالان مساجد در قم آغاز به کار کرد