مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-19فرهنگي

رقابت تازه نفس ها در گیشه سینما/ «نارگیل2» و «بی مادر» پیشتازند


در حالی که «فسیل» همچنان در حال جابه جا کردن رکوردهای تاریخی سینمای ایران است، باید دید فیلم های جدید راه یافته به ترکیب اکران چه عملکردی در جذب مخاطب داشته اند.

- جی پلاس ، مجموع مخاطبان فیلم سینمایی فسیل به کارگردانی کریم امینی این هفته از مرز 5.

5 میلیون نفر عبور کرد تا جایگاه این فیلم در جدول پرمخاطب ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران باز هم ارتقا پیدا کرده و به مقام سوم برسد.

اتفاقی که با درنظر گرفتن شرایط بحرانی این سال های سینمای ایران و نیز لحاظ کردن متغیرهای مهمی همچون گرانی قیمت بلیت سینماها همزمان با اوج گیری دغدغه های معیشتی در اقشار مختلف جامعه، اهمیت آن بیشتر به چشم می آید.

مهر نوشت؛ به تعبیر دیگر هرچند مجموع فروش بالغ بر 230 میلیارد تومانی فیلم فسیل فاصله ای نجومی با عملکرد 27 فیلم دیگر اکران امسال دارد اما همین یک مورد، برای اثبات این گزاره که سینمای ایران همچنان ظرفیت بالایی برای جذب مخاطب میلیونی دارد، کفایت می کند و خط بطلانی بر نظریه پایان دوران حضور مخاطب در سالن سینما می کشد.

در هر حال کریم امینی با 2 فیلم فسیل و شهر هرت همچنان 2 جایگاه اول در جدول فروش سینماها را در تسخیر خود دارد و در میان فیلم های غیرکمدی هم 2 فیلم سه کام حبس و کت چرمی بهترین عملکرد را در اکران امسال داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تازه نفس ها در گیشه سینما/ «نارگیل2» و «بی مادر» پیشتازند

رقابت تازه نفس ها در گیشه سینما/ «نارگیل2» و «بی مادر» پیشتازند