مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:282023-08-16بين الملل

آمادگی کره جنوبی برای تمدید مذاکرات بازدارندگی با آمریکا و ژاپن


یون سوک یول در مصاحبه ای که امروز (چهارشنبه) منتشر شد گفته است کره جنوبی آماده برگزاری رایزنی سه جانبه با آمریکا و ژاپن برای تمدید مذاکرات بازدارندگی است.

- یون سوک یول در مصاحبه ای که امروز (چهارشنبه) منتشر شد گفته است کره جنوبی آماده برگزاری رایزنی سه جانبه با آمریکا و ژاپن برای تمدید مذاکرات بازدارندگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یون سوک یول رییس جمهوری کره جنوبی در مصاحبه ای با بلومبرگ چند روز پیش از برگزاری نشست سه جانبه با جو بایدن همتای آمریکایی خود و فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن در کمپ دیوید، مریلند گفت: با توجه به بازدارندگی گسترده، ما همچنین آماده رایزنی های جداگانه بین سئول، واشنگتن و توکیو هستیم.

بازدارندگی گسترده به تعهدات آمریکا برای دفاع از متحدانش با استفاده از تمامی ظرفیت های نظامی شامل تسلیحات اتمی اشاره دارد.

کره جنوبی و آمریکا یک گروه مشورتی اتمی برای تقویت ظرفیت بازدارندگی گسترده ایالات متحده ایجاد کردند که به عنوان بخشی از توافق به دست آمده بین بایدن و یون سوک یول در جریان نشست آوریل در واشنگتن محسوب می شود.

رییس جمهوری کره جنوبی همچنین به بلومبرگ گفت که نشست سه جانبه با رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر ژاپن به توافقی برای راه های تقویت ظرفیت های سه کشور در مواجهه با تهدیدهای موشکی و اتمی کره شمالی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کره جنوبی برای تمدید مذاکرات بازدارندگی با آمریکا و ژاپن

آمادگی کره جنوبی برای تمدید مذاکرات بازدارندگی با آمریکا و ژاپن