مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 21:152023-07-29سياسي

کارهای پژوهشی کلان حوزه نفت و انرژی هسته ای به جهاد دانشگاهی واگذار شود


کارهای پژوهشی در سطح کلان صنعت نفت و گاز و انرژی هسته ای باید توسط مسؤولین امر به جهاد دانشگاهی بوشهر واگذار شود و بهترین حل مسائل و مشکلات استان خود پژوهشگران درون استان هستند که جهاد دانشگاهی باید در رأس امور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رییس جهاد دانشگاهی استان به همراه مدیران و معاونین به مناسبت سالروز تشکیل این نهاد علمی اظهار داشت: یکی از ارکان مهم دانشی در عرصه پیشرفت در حوزه مدیریتی بر اساس آمایش جهاد دانشگاهی است، هر چند این نهاد در استان دیر تشکیل شد ولی فوق العاده در همین مدت کوتاه عمل کرده است و شاید همین دیر شروع کردن باعث شتاب بیشتر این نهاد در استان شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: گزارشی که امروز از عملکرد جهاد دانشگاهی بیان شد، گزارش یک افق چهل ساله بود که باید برنامه ریزی می شد، ولی روحیه جهادی و انقلابی شما باعث در همین مدت 6 سال این همه کار بزرگ محقق شود.

وی علمی بودن و جهادی بودن را دو ویژگی مهم جهاد دانشگاهی برشمرد و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی با این همه ثروت علمی بابد یک حرکت عظیم دانشی و پیشرفت آفرین در استان رقم بزند، تاکنون هر اتفاق خوبی در جهاد دانشگاهی بوشهر محقق شده از فعالیت خود این مجموعه بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای پژوهشی کلان حوزه نفت و انرژی هسته ای به جهاد دانشگاهی واگذار شود

کارهای پژوهشی کلان حوزه نفت و انرژی هسته ای به جهاد دانشگاهی واگذار شود