مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-16اقتصادي

وعده آبفا برای آبیاری درختان بوستان چیتگر


رییس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با قطع آب در بوستان چیتگر گفت: آبفا به ما اعلام کرد که آب درختان بوستان چیتگر را تأمین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی چمران با اشاره به قطع آب برای آبیاری درختان در قلهک، اظهار کرد: پس از تذکراتی که در این خصوص دادیم مشکل حل و آبرسانی به درختان انجام شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: می گویند آب کم داریم و حق هم دارند؛ حرف ما این است که آبرسانی به نسبت کاهش پیدا کند اما قطع نشود.

وی با بیان اینکه آبفا تقاضاهایی با محوریت آبیاری درختان دارد، یادآور شد: این درخواست مطرح شده که در بوستان ها چاه نصب شود؛ اما بنا به گفته مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، اگر چاه حفر شود منابع آب زیرزمینی مناطق از بین می رود.

چمران در رابطه با قطع آب در بوستان چیتگر نیز اظهار کرد: به ما گفتند آب درختان بوستان چیتگر را تأمین می کنیم اما در مجموع برای آبیاری درختان در بوستان ها، قرار شد در جلساتی موضوع را مورد بحث قرار دهیم.

پیش از این مهدی چمران در جلسات شورای اسلامی شهر تهران از قطع آب برای آبیاری درختان در بوستان ها انتقاد و در جلسه یکصد و شصت و دوم شورا اعلام کرده بود که آب را در زرگنده به جوی فاضلاب می ریزند اما به فضای سبز نمی دهند و درختان خشک می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده آبفا برای آبیاری درختان بوستان چیتگر

وعده آبفا برای آبیاری درختان بوستان چیتگر