مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-31اقتصادي

زنده گیری بیش از 3300 سگ بلاصاحب در سنندج/عقیم سازی 900 قلاده سگ بلاصاحب


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: از سال گذشته تا پایان تیرماه امسال در مجموع 3 هزار و 326 قلاده سگ بلاصاحب در سطح شهر سنندج زنده گیری شده است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: از سال گذشته تا پایان تیرماه امسال در مجموع 3 هزار و 326 قلاده سگ بلاصاحب در سطح شهر سنندج زنده گیری شده است.

شکور صلواتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساماندهی سگ های بلاصاحب در سطح شهر از مطالبات شهروندان است و شهرداری سنندج از تمام ظرفیت های خود برای پاسخگویی به این مطالبه استفاده می کند اما جمع آوری و ساماندهی کامل سگ های بلاصاحب نیازمند همکاری بخش های مختلف است.

به گفته رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج، اکیپ های زنده گیری در سطح شهر و نواحی الحاقی به صورت مستمر فعالیت و عملیات عقیم سازی، پلاک کوبی، واکسیناسیون و انگل زدایی سگ ها تحت نظارت دامپزشک همکار این سازمان انجام می شود.

وی بیان کرد: از سال گذشته تا پایان تیرماه امسال در مجموع 3 هزار و 326 قلاده سگ بلاصاحب در سطح شهر سنندج زنده گیری شده است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج با بیان اینکه زنده گیری 780 قلاده سگ بلاصاحب مربوط به 4 ماهه امسال است، ادامه داد: فرآیند عقیم سازی سگ های بلاصاحب به صورت مستمر در مراکز نگهداری سگ ها انجام و در 4 ماهه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده گیری بیش از 3300 سگ بلاصاحب در سنندج/عقیم سازی 900 قلاده سگ بلاصاحب

زنده گیری بیش از 3300 سگ بلاصاحب در سنندج/عقیم سازی 900 قلاده سگ بلاصاحب