مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-06سياسي

تشکیل وزارت بازرگانی به منزله بزرگ شدن دولت است


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما باید به سمت کوچک سازی دولت پیش رویم و امور را به دست بخش خصوصی بسپارم نه اینکه با یک سری کارها از جمله تشکیل وزارت بازرگانی خودمان باعث بزرگ تر شدن دولت شویم.

- عزت الله اکبری تالار پشتی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: من مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم زیرا وقتی براساس برنامه های قبلی توسعه ای و براساس برنامه های کلان ما تاکید بر کوچک سازی دولت و سپردن امور به دست مردم می شود ما به جای اینکه در راستای دستیابی و تحقق برنامه های کلان کشور عمل کنیم برعکس آن را عمل کنیم.

  رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل وزارت بازرگانی هزینه بر و وقت گیر است، بیان داشت: معلوم هم نیست بعد از صرف کلی هزینه برای تشکیل وزارت بازرگانی در نهایت نتیجه آن چه باشد.

  وی با اشاره به مخالفت وزیر صمت با تشکیل وزارت بازرگانی و به عبارتی مخالفت با تفکیک وزارت صمت اظهار داشت: در حالی که وزیر صمت که خود سکاندار این وزارتخانه است با تفکیک آن مخالف است متاسفانه برخی با عدم تفکیک مخالفت می کنند و معتقدند که این وزارتخانه باید تبدیل به دو وزارتخانه شود که هیچ مسئولیتی در این حوزه ندارند و لذا واقعا این مساله سوال برانگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل وزارت بازرگانی به منزله بزرگ شدن دولت است

تشکیل وزارت بازرگانی به منزله بزرگ شدن دولت است