مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-23ورزشي

دلیل عدم برگزاری اردوی تیم ملی والیبال از زبان سرپرست


سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد عدم برگزاری اردوی آماده سازی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاو همچنین انصراف برخی بازیکنان از حضور در این رقابت ها توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، درباره دلیل عدم برگزاری اردوی تیم ملی والیبال گفت: یکی از دلایلی که اردوی تیم ملی با تأخیر برگزار شد به خاطر اعزام تیم نوجوانان به مسابقات قهرمانی جهان بود.

با توجه به اینکه آن ها در خوابگاه ها حضور داشتند و در سالن هم تمرین می کردند، تصمیم بر این شد که وقتی تیم نوجوانان به طور کامل اعزام شد ما تمرینات را شروع کنیم تا به طور کامل خوابگاه و سالن در اختیار تیم ملی بزرگسالان باشد.

وی گفت: ما تا مسابقات قهرمانی آسیا زمان کافی در اختیار داریم و طبق برنامه ای که سرمربی تیم داده تمرینات را شروع خواهیم کرد.

باتوجه به اینکه ملی پوشان سه هفته در مسابقات لیگ ملت ها بودند چند روز ریکاوری برای آن ها لازم بود، به همین خاطر تمرینات تیم را هم به زودی شروع می کنیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که برخی بازیکنان از حضور در اردوی تیم ملی انصراف دادند، گفت: تابه این لحظه به غیر از مرتضی شریفی هیچ یک از بازیکنان از اردوی تیم ملی انصراف ندادند و هیچ یک از این حرف ها درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عدم برگزاری اردوی تیم ملی والیبال از زبان سرپرست

دلیل عدم برگزاری اردوی تیم ملی والیبال از زبان سرپرست