مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-23اقتصادي

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در جمع بزرگان صنعت و اقتصاد ایران


روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از کسب رتبه نخست این شرکت در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید خبر داد.

- روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از کسب رتبه نخست این شرکت در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری روابط عمومی مسکن تهران (سهامی عام)، این شرکت پس از ارزیابی های صورت گرفته در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید از طرف دبیرانه این اجلاس به عنوان رتبه نخست رضایتمندی مشتری در صنعت ساختمان و انبوه سازی معرفی شد.

علی قربانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در حاشیه این اجلاس گفت: ثتران با پتانسیل هایی که دارد شایسته چنین جوایزی در کشور است و این مهم مدیون اعتماد مشتریان به این برند شناخته شده و همت و علاقه پرسنل این شرکت است که با گذشت سه دهه از فعالیت آن و اجرای بیش از 63 پروژه، توانسته در کنار دیگر برندهای معتبر در حوزه مشتری مداری روی سکوی تقدیر بایستد.

قربانی در ادامه به این نکته اشاره کرد که ما همچنان در جستجوی تعریف پروژه های جدید، زود بازده و مناسب سرمایه گذاری در کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در جمع بزرگان صنعت و اقتصاد ایران

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در جمع بزرگان صنعت و اقتصاد ایران