مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-16دانش

وزارت علوم ادعاهای دانشگاه تهران در خصوص محمد مرندی را تکذیب کرد


بدنبال تکمیل تحقیقات دفتر بازرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این وزارتخانه اتهامات و ادعاهای دانشگاه تهران به سیدمحمد مرندی، معاون بین الملل سابق این دانشگاه را بی اساس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به مباحث مطرح شده درباره سیدمحمد مرندی معاون بین الملل سابق دانشگاه تهران گفت: آنچه که در اسناد ما در وزارت علوم وجود دارد و بررسی کردیم نشان می دهد که آقای سیدمحمد مرندی در هیات موسس مجموعه غیرانتفاعی صدرالمتاهلین نیستند.

وی همچنین تاکید کرد: دانشگاه غیرانتفاعی صدرالمتاهلین طبق اطلاعات وزارت علوم دانشجوی خارجی ندارد و ادعاهایی که در این خصوص مطرح شد کاملا اشتباه است و موارد دیگر را هم باید دقت شود که خدای نکرده با آبروی دیگران بازی نشود.

سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد که باید دقت شود تا موارد نادرستی را افراد به همدیگر نسبت ندهند و از مسؤولان زیرمجموعه وزارت علوم خواست اگر می خواهند اظهارنظری کنند، تلاش کنند که اظهارنظر دقیق و صحیح داشته باشند و از تهمت و انتصاب نسبت های ناروا نسبت به دیگران پرهیز کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم ادعاهای دانشگاه تهران در خصوص محمد مرندی را تکذیب کرد

وزارت علوم ادعاهای دانشگاه تهران در خصوص محمد مرندی را تکذیب کرد