مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-29سياسي

مهارت گرایی جایگزین مدرک گرایی می شود


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلانبا بیان اینکه برندسازی مهارت و مهارت گرایی به جای مدرک گرایی از اهداف سازمان فنی و حرفه ای است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کاظم پورنصیری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته ملی مهارت در خصوص جشنواره مهارت فنی و حرفه ای در دفتر جلسات مدیرکل آموزش و فنی و حرفه ای اظهار کرد: در گام اول انقلاب با یک نهضت ملی سوادآموزی آغاز کردیم و در گام دوم بنا داریم با نهضت مهارت آموزی آغاز کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1402 توسط مقام معظم رهبری که به شعار مهار تورم و رشد تولید مزین است، گفت: توانمندسازی نیروی انسانی می تواند بهره وری تولید را رقم زده و منجر به رشد تولید شود، صنایع و بنگاه های موجود با توانمندسازی می توانند در تولید رونق ایجاد کنند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان یکی از مهمترین فعالیت های فنی و حرفه ای را ایجاد مهارت و ارتقای مهارت نیروی فعال تولیدی برشمرد و افزود: تعیین صلاحیت حرفه ای نیروی کار از دیگر مأموریت های فنی و حرفه ای هستند.

پورنصیری برندسازی مهارت و مهارت گرایی را به جای مدرک گرایی از اهداف سازمان فنی و حرفه ای در هفته مهارت عنوان کرد و گفت: به دنبال تعامل و توسعه همکاری با شرکای آموزشی و مهارتی هستیم و می خواهیم فرصتی را رقم بزنیم تا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت گرایی جایگزین مدرک گرایی می شود

مهارت گرایی جایگزین مدرک گرایی می شود