مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 19:402023-07-25اجتماعي

فرهنگ قرآن کریم توسط معلمان ترویج پیدا کند


رییس سازمان درالقرآن الکریم کشور گفت: تعدادی از مؤسسات قرآنی در کشور، ترویج فرهنگ، مفاهیم و معارف قرآن کریم را آغاز کرده اند و نیاز است تا معلمان در مدارس هم به ترویج آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

- گلستان-فاطمه عبدی: اسلام به مسئله تربیت و آماده سازی انسان برای زندگی سعادتمندانه اهمیت ویژه ای قائل است به طوری که شیوه های درست تربیت به اندازه ای برای اسلام مهم بوده که در روایات علاوه بر بیان مراحل رشد و ویژگی های هر دوره، برخورد متناسب با هرمرحله و حتی هرسنی بیان شده است.

اهمیت پرداختن به آموزش فهم و ترویج فرهنگ قرآنی بر هیچ کس پوشیده نیست و کشور ما مبتنی بر اسلام بوده و قرآن نیز نقشه راه سعادت مسلمانان است.

براین اساس دارالقرآن ها باید مرکز نشر فرهنگ قرآنی و پایگاهی برای علاقمندان به موضوعات قرآنی باشد.

* توجه به استقرار فرهنگ قرآنی در مدارس در مراکز دارالقرآن الکریم، روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن آموزش داده می شود، اما قلّه ما استقرار فرهنگ قرآنی در مدارس است تا دانش آموزان و ملعمانی در این مدارس بر اساس قرآن تربیت شوند و از آن تاثیر بگیرند.

رییس سازمان دارالقرآن کشور که عصر امروز در جمع فعالان و مدیران موسسات قرآنی شهرستان گنبدکاووس حاضر شده بود، در ارتباط با این مسئله گفت: دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ قرآن کریم توسط معلمان ترویج پیدا کند

فرهنگ قرآن کریم توسط معلمان ترویج پیدا کند