مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-02اجتماعي

قطع درختان بجنورد مایه شرمساری است/ برخورد قاطع با متخلفان


اقدام یک مالک در خیابان نادر بجنورد و قطع چند اصله درخت کهنسال چنار، ابراز تأسف مردم، شهرداری و شورای اسلامی شهر بجنورد را به دنبال داشت.

- ایسنا/خراسان شمالی اقدام یک مالک در خیابان نادر بجنورد و قطع چند اصله درخت کهنسال چنار، ابراز تأسف مردم، شهرداری و شورای اسلامی شهر بجنورد را به دنبال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک ساختمانی به بهانه تأمین نمای آن در خیابان نادر در بجنورد، اقدام به قطع چند اصله درخت چنار کرد؛ اقدامی که پس از رسانه ای شدن، سبب واکنش های جدی مردم شد و مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به آن ورود کردند.

سرپرست شهرداری بجنورد در گفت و گو با ایسنا در این خصوص از اعلام جرم به مراجع قضایی خبر داد و افزود: قطع درختان کهنسال آن هم در شرایطی که شهرداری به رغم مشکلات خشکسالی، به سختی و با وسواس زیاد، حفاظت از حیات سبز شهری را انجام می دهد، مصداق بارز جرم است.

وی تاکید کرد: قطع درخت، در حالی که درختان قد برافراشته چنار یکی از زیباترین مظاهر شهر بجنورد هستند، به تعبیری قتل نفس محسوب می شود و شهرداری به عنوان متولی امر، پیگیر برخورد جدی با مسببین حادثه است.

کشمیری افزود: ما میراث داران آیندگانیم و متاسفانه آنچه به اسم توسعه مهم می شماریم سر به فلک کشیدن ساختمان های بی روح و بی هویتی است که مفهوم زندگی را زیر سؤال می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع درختان بجنورد مایه شرمساری است/ برخورد قاطع با متخلفان

قطع درختان بجنورد مایه شرمساری است/ برخورد قاطع با متخلفان