مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-31سياسي

تمکین 99 درصدی افراد به تذکرات پلیس در مورد عفاف وحجاب


جانشین فرمانده انتظامی کشور از پذیرش و تمکین 99 درصدی افراد از تذکرات پلیس در مورد عفاف و حجاب خبر داد و گفت: کمتر از یک درصد آگاهانه و مهندسی شده نسبت به این تذکرات بی توجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار قاسم رضایی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان اظهار کرد: گیلان استان پرجاذبه و گردشگر پذیر بوده و در طول سال مسافران و گردشگران بسیاری به این استان سفر می کنند.

وی با اشاره به تقدیم 8 هزار شهید به نظام و انقلاب از استان گیلان افزود: اقدامات خوبی در امنیت و نظم بخشی در گیلان صورت گرفته اما کافی نیست.

جانشین انتظامی کشور با تاکید بر لزوم نظم بخشی و ایجاد امنیت در جامعه بیان کرد: مردم نباید دغدغه امنیت و آرامش داشته باشند و در این راستا نقش پلیس بسیار مهم و اثرگذار است.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت مطالبه جدی مردم است، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا اقدامات اثرگذاری صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه، این مهم را جزو مطالبات مردمی دانست و افزود: رعایت ملزومات شرعی و دینی و پیگیری این امور در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین انتظامی کشور با اشاره به همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی گیلان با مجموعه پلیس در ایجاد امنیت اجتماعی و فرهنگی اضافه کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمکین 99 درصدی افراد به تذکرات پلیس در مورد عفاف وحجاب

تمکین 99 درصدی افراد به تذکرات پلیس در مورد عفاف وحجاب