مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-28سياسي

پیروزی انقلاب اسلامی متاثر از نهضت عاشورا است


فرهنگ عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر به سزایی داشت این سیدالشهدا (ع) بود که شعار هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه به ملت ما یاد داد.

- همدان-امام جمعه همدان گفت: فرهنگ عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر به سزایی داشت این سیدالشهدا (ع) بود که شعار هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه به ملت ما یاد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثق در خطبه های عاشورایی نماز جمعه همدان ضمن تسلیت عاشورای حسینی اظهار کرد: برگزاری مراسم های عزاداری سیدالشهدا (ع) زمینه ساز تقویت تقوا در جامعه است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود: سنت الهی است که مجالس عزاداری امام حسین (ع) برای همیشه در تاریخ ماندگار شود و این جز اسرار الهی است.

وی با بیان اینکه جریان باطل تلاش می کند به این فرهنگ و مراسم آسیب بزند تصریح کرد: دشمن از اندیشه حاکم بر این مکتب و عزاداری ها ترس دارد.

وی با بیان اینکه در نظر ابا عبد الله بزرگترین فتنه طاغوت است و ترک مبارزه با طاغوت گناه است افزود: امام حسین (ع) فرمودند هیچ فتنه و سختی برای امت من، بالاتر از حکومت ظالم و ستمگر بر آنها نیست خطیب جمعه همدان ابراز کرد: از نظر امام حسین (ع) مبارزه با ظلم و طواغیت واجب شرعی است و جامعه ای که در پیشگاه و مکتب سیدالشهدا (ع) تربیت شود برای مستکبرین خطرناک است و دشمن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب اسلامی متاثر از نهضت عاشورا است

پیروزی انقلاب اسلامی متاثر از نهضت عاشورا است