مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-07سياسي

جهاد دانشگاهی شعار «ما می توانیم» را محقق کرد


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ ترین دستاورد جهاد دانشگاه در چهار دهه گذشته محقق کردن شعار «ما می توانیم» بوده، به طوری که روحیه امید و خوداتکایی را در کشور به خوبی معنا بخشیده است.

- /جهاددانشگاهی؛ الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ جهاد دانشگاهی شعار ما می توانیم را محقق کرد ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ ترین دستاورد جهاد دانشگاه در چهار دهه گذشته محقق کردن شعار ما می توانیم بوده، به طوری که روحیه امید و خوداتکایی را در کشور به خوبی معنا بخشیده است.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با توجه به اینکه با اساتید، نخبگان و دانشجویان سر و کار دارد از ظرفیت های بی نظیر علمی برخوردار است و اوایل انقلاب با توجه به مشکلاتی که در حوزه های مختلف آموزشی و تحقیقاتی داشتیم جهاد دانشگاهی تحول خوبی در این زمینه ها ایجاد کرد و کمک بسیار خوبی برای دانشجویان بود تا در زمان تعطیلی دانشگاه ها از مباحث علمی عقب نمانند.

وی افزود: در این سال ها جهاد دانشگاهی نوآوری های خوبی در مباحث مختلف علمی و تکنولوژی روز دنیا داشته است و پشتوانه خوبی برای صنعت و صنایع کشور است تا بتوانند از مباحث علمی روز دنیا غافل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی شعار «ما می توانیم» را محقق کرد

جهاد دانشگاهی شعار «ما می توانیم» را محقق کرد