مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-22اقتصادي

9 پروژه همزمان با سفر رییس جمهوری به هرمزگان افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان گفت: 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 2200 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به استان هرمزگان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشاد آدینه پور، عصر سه شنبه در نشستی خبری بیان داشت: تلاش ما و همکاران مان بر این بود که تابستان امسال را بدون هیچگونه محدودیت برقی بگذرانیم و خوشبختانه تا کنون در این زمینه موفق بوده ایم، هرچند ماه سوم تابستان از فردا شروع می شود و تلاش ما ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تلاش همکاران من در برق منطقه ای هرمزگان در لامپ ها و سیستم های سرمایشی که در خانه ها وجود دارد می توان دید، عنوان کرد: شبکه برق یک شبکه زنده بوده و وقوع حوادث در آن اجتناب ناپذیر است اما خوشبختانه علی رغم همه مشکلات موجود، امسال محدودیت ناشی از کمبودها را تجربه نکردیم و در این زمینه مردم ما را قضاوت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان هرمزگان با بیان اینکه خبرنگاران رابط بین ما و مردم هستند و انتقادها و دلسوزی های آنان را به جان می خریم، افزود: در سال جاری مانند سال های گذشته پروژه های توسعه ای خوبی را به اتمام رساندیم که آبان ماه در سفر ریاست جمهوری افتتاح خواهیم کرد.

آدینه پور ادامه داد: میزان مصرف انرژی در مدت مشابه 4 ماهه امسال نسبت به سال گذشته 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه همزمان با سفر رییس جمهوری به هرمزگان افتتاح می شود

9 پروژه همزمان با سفر رییس جمهوری به هرمزگان افتتاح می شود