مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-21اجتماعي

آماده سازی 120 هکتار پارکینگ در مرز خسروی


فرماندار قصرشیرین از آماده سازی 120 هکتار پارکینگ در مرز خسروی خبر داد و گفت: مرز خسروی از هر نظر آماده خدمت رسانی به زائران است.

- محمد نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر آمادگی در فراهم کردن زیرساخت های مرز در ابام اربعین، اظهار کرد: آماده سازی ها در حوزه رفاهی، بهداشتی و درمانی، راه ها، حمل و نقل و… تا حد بسیار زیادی رو به اتمام بوده تا در چند روز آینده و با شروع جدی تر مراسم خدمت گذاری داشته باشند.

وی افزود: نصب سایبان ها در مرز از ابتدای ورود به پایانه مرزی خسروی تا نقطه صفر مرزی در تمام طول مسیر حرکت زائران در مراحل پایانی قرار دارد و در حوزه راه ها نیز اقدامات لازم انجام شده و طی فردا اتمام پروژه مرز را خواهیم داشت.

فرماندار قصرشیرین خاطرنشان کرد: مرز خسروی در سال جاری بر اساس تمهیدات اندیشیده شده و رفع نواقص نسبت به سال گذشته از هر نظر آماده تر شده و تا امروز بیش از 98 درصد پروژه های خود را تکمیل کرده و طی روزهای آینده به 100 درصد خواهد رسید.

نجفی در ادامه به ظرفیت تعداد پارکینگ های مرز خسروی اشاره کرد و گفت: طبق آنچه که استاندار کرمانشاه اعلام کرد میزان 101 هکتار پارکینگ با ظرفیت حدود 80 هزار خودروی ثابت در مرز آماده سازی شده که این جایگاه از ابتدای شروع پیاده روی ها تا روزهای پایانی در سه دوره 80 هزارتایی پارکینگ ها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 120 هکتار پارکینگ در مرز خسروی

آماده سازی 120 هکتار پارکینگ در مرز خسروی