مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-16سياسي

توانمندسازی جامعه هدف رویکرد اصلی موسسات خیریه قرار گیرد


معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ابهر گفت: توانمندسازی جامعه هدف باید به عنوان رویکر اصلی موسسات خیریه قرار گیرد.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ابهر گفت: توانمندسازی جامعه هدف باید به عنوان رویکر اصلی موسسات خیریه قرار گیرد.

اکبر طاهری زاده صبح امروز (25 مرداد ماه) در نشست صمیمی با موسسات، انجمن ها سازمان های مردم نهاد شهرستان ابهر با اشاره به نامگذاری یک روز در تقویم کشورمان به عنوان روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی، اظهار کرد: این امر بیان گر جایگاه این تشکل ها در جامعه ماست.

وی با بیان اینکه برخی از افراد جامعه در حوزه های مختلف به صورت جبری و ناخودآگاه درگیر آسیب های اجتماعی چه به لحاظ جسمانی، روحی، اقتصادی و معیشتی هستند، عنوان کرد: تشکل های مردم نهاد از تشکل هایی هستند که در راستای کاهش این آسیب ها همه همت خود را به کار گرفته و وقت، زندگی و سرمایه مادی خود را صرف این راه می کنند که این عملکرد آنها بسیار ارزشمند بوده و جای تقدیر دارد.

طاهری زاده در ادامه ضمن تسلیت حادثه تلخ و تروریستی بارگاه ملکوتی احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، ادامه داد: با همه تلاش های دشمنان برای شکست کشورمان و کینه توزی هایی که آنان علیه ایران اسلامی دارند قطعا در سایه فرهنگ غنی و مکتب بزرگ حسینی، حاکم در کشورمان نخواهند توانست به نقشه شوم خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی جامعه هدف رویکرد اصلی موسسات خیریه قرار گیرد

توانمندسازی جامعه هدف رویکرد اصلی موسسات خیریه قرار گیرد