مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-08اقتصادي

وضعیت ارائه تسهیلات برای حمایت از تولید در استان بوشهر مطلوب است


مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: وضعیت ارائه تسهیلات برای حمایت از تولید در استان بوشهر مطلوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضرغام حیدریه دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختیارات استان برای مدیریت منابع مربوط به تبصره 18 ماده واحده قانون بودجه سال 1402 یکی از نشانه های صادق الوعد بودن دولت سیزدهم است.

مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر با اشاره به راهبرد دولت سیزدهم در خصوص تفویض اختیارات و مسئولیت ها به استان ها اعلام کرد: بر اساس تبصره 18 ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور مدیریت منابع در اختیار استان ها قرار دارد و منابع مالی حاصل از مازاد تحقق درآمدهای استانی و 50 درصد درآمد مازاد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده و بخشی از حقوق دولتی معادن مستقر در استان نیز به حساب پیشرفت و عدالت موضوع این تبصره واریز می شود که تصمیم گیری آن، به عهده شورای برنامه ریزی و توسعه استان با ریاست استاندار گذاشته شده است.

وی افزود: منابع اختصاصی مطابق با اجزا و مواد مندرج در قانون و دستورالعمل مربوطه، مابین نهادهای حمایتی و دستگاه های اجرایی توزیع و در آینده نزدیک برای رشد تولید، افزایش بهره وری و ایجاد اشتغال پایدار از طریق تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، احیای واحدهای تولیدی راک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ارائه تسهیلات برای حمایت از تولید در استان بوشهر مطلوب است

وضعیت ارائه تسهیلات برای حمایت از تولید در استان بوشهر مطلوب است