مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-08بين الملل

هشدار انصارالله به ارتش آمریکا درباره نزدیک شدن به آب های سرزمینی یمن


«انصارالله» روز دوشنبه به نیروهای آمریکایی نسبت به نزدیک شدن به آب های سرزمینی یمن هشدار داد و آنها را به نبردی «پرهزینه تر» تهدید کرد.

- انصارالله روز دوشنبه به نیروهای آمریکایی نسبت به نزدیک شدن به آب های سرزمینی یمن هشدار داد و آنها را به نبردی پرهزینه تر تهدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المسیره، حسین العزی، معاون وزیر خارجه در دولت صنعا و از رهبران گروه انصارالله یمن نسبت به نزدیک شدن نیروهای آمریکایی به آب های سرزمینی این کشور هشدار داد.

حسین العزی در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس نوشت: به منظور صلح و امنیت بین المللی و حفظ امنیت دریانوردی در دریای سرخ، نیروهای آمریکایی باید از آب های سرزمینی ما دور شوند.

وی افزود: زیرا هر نزدیک شدنی (تنها یک نزدیک شدن صرف) می تواند به معنای آغاز طولانی ترین و پرهزینه ترین نبرد در تاریخ بشر باشد.

این هشدار پس از آن است که فرماندهی سازمان تروریستی سنتکام در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: بیش از 3000 ملوان و تفنگدار نیروی دریایی آمریکا از ناوگروه باتان (ARG) و یگان 26 فرامرزی، ششم اوت وارد خاورمیانه شدند.

طبق این بیانیه، ناو آبی خاکی یواس اس باتان و کشتی (USS Carter Hall (LSD 50 پس از عبور از دریای مدیترانه از طریق کانال سوئز وارد دریای سرخ شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار انصارالله به ارتش آمریکا درباره نزدیک شدن به آب های سرزمینی یمن

هشدار انصارالله به ارتش آمریکا درباره نزدیک شدن به آب های سرزمینی یمن