مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-02سياسي

بهادری جهرمی: حجم تجارت خارجی با کشورهای همسایه 5 برابر شده است


سخنگوی دولت در نشست با دانشجویان طرح ولایت بسیج دانشجویی گفت: با اقدامات متعدد و مثبت دولت تجارت خارجی با برخی کشورهای همسایه تا 5 برابر افزایش پیداکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه، 11 مردادماه) در میان دانشجویان حاضر در بیست و هشتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی حاضر شد.

سخنگوی دولت در این نشست که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: حدودا 10 سال پیش رییس جمهوری اعلام کرد دولت مسئول بهشت و جهنم بردن مردم نیست، نتیجه این نگاه در ذهن دولت مردان سابق را 10 سال بعد کف خیابان های شهرها در اغتشاشات 1401 دیدیم.

وی افزود: نتیجه این نوع نگاه در مسیر حل مشکل اقتصادی با رکورد شکنی تورم 70 ساله در شهریور 1400 و حداقلی شدن فروش نفت مشخص شد.

عده ای می خواستند هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم چرخ سانتریفیوژ، ولی هم سیمان در قلب راکتور ریختند و هم چرخ اقتصاد نچرخید.

بهادری جهرمی عنوان کرد: وقتی به اشتباه تصمیمی گرفته می شود تا به سمت خصوصی شدن آموزش و پرورش برویم، در این حوزه وضعیت فرهنگی و تربیتی آن نیز ده سال بعد مشخص شد.

هنگامی که باید به فکر حل تنش های آبی باشیم و به جای تمرکز بر سد سازی و روش های نوین حل معضل آبی، معطل میزی می شویم که فکر می کنیم حتی مشکل آب خوردن ما هم اونجاست، نتیجه آن کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: حجم تجارت خارجی با کشورهای همسایه 5 برابر شده است

بهادری جهرمی: حجم تجارت خارجی با کشورهای همسایه 5 برابر شده است