مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-26اجتماعي

تشکیل 13 اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان اهواز


سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهواز از تشکیل 13 اکیپ نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا در این شهرستان خبر داد -  سید مرتضی قریشی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهواز صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار  فارس، اظهار کرد:  دامپزشکی شهرستان اهواز با سازماندهی گروه های ثابت و سیار نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام محرم (تاسوعا و عاشورای حسینی) آماده خدمت رسانی شهروندان است.

وی با بیان اینکه تیم های ویژه بازرسی بهداشتی و شرعی دامپزشکی برای حضور در سراسر شهرستان تشکیل شده است، افزود: گروه های ثابت و سیار جهت کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی، همچنین کشتارگاه دام شهرستان با رعایت شیوه نامه بهداشتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده شده است.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهواز گفت: تیم های نظارت در قالب هشت گروه ثابت، پنج گروه سیار، شامل 18 کارشناس بهداشت گوشت و پنج ناظر شرعی در سطح شهرستان حضور خواهند داشت.

قریشی بیان کرد: کشتار و ذبح دام در منازل و معابر عمومی علاوه بر گسترش آلودگی زیست محیطی، موجب انتشار بیماری های مشترک از دام به انسان می شود.

وی عنوان کرد: شهروندان از خرید دام فاقد پیشینه مشخص و از افراد دوره گرد و یا دلالان دام جداً خودداری کنند و دام مورد نیاز ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را از مراکز عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 13 اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان اهواز

تشکیل 13 اکیپ نظارت دامپزشکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شهرستان اهواز