مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-20بين الملل

امیل لحود: سوریه در پیروزی ژوییه سهیم بود/پیروزی مقاومت حتمی است


رییس جمهوری اسبق لبنان در سخنانی گفت که دولت سوریه در پیروزی لبنان در جنگ ژوییه 2006 ایفای نقش کرد و مقاومت امروز در مسیر پیروزی بر دشمن صهیونیستی و حامیان آن قرار دارد.

- رییس جمهوری اسبق لبنان در سخنانی گفت که دولت سوریه در پیروزی لبنان در جنگ ژوییه 2006 ایفای نقش کرد و مقاومت امروز در مسیر پیروزی بر دشمن صهیونیستی و حامیان آن قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیل لحود، رییس جمهوری اسبق لبنان در گفت وگوی اختصاصی با روزنامه الوطن سوریه در این باره اظهار داشت: پیروزی راهبردی، سیاسی و اخلاقی که در ژوییه 2006 به دست آمد، ادعایی را که دشمن اسراییلی برای چندین دهه درباره ارتش شکست ناپذیرش بیان کرده بود، از بین برد و ما آن را به طور جدی شکست دادیم و درستی معادله طلایی که ایجاد کردیم یعنی ارتش، مردم و مقاومت تایید شد.

ما اصرار داشتیم که آن را به عنوان یک دکترین، چه در نهاد نظامی و چه در سطح ملی، در زمان تصدی ریاست جمهوری بکار ببریم و به توسعه این استراتژی ادامه دادیم تا اینکه در سال 2000 به خروج و آزادسازی و در سال 2006 به پیروزی منتهی شد.

امیل لحود در رابطه با نقش سوریه در پیروزی لبنان نیز تأکید کرد: حافظ اسد رییس جمهوری فقید و سپس بشار اسد رییس جمهوری فعلی سوریه با حمایت از مقاومت در سطوح مختلف و به ویژه ایستادگی در برابر توطئه علیه آن در جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیل لحود: سوریه در پیروزی ژوییه سهیم بود/پیروزی مقاومت حتمی است

امیل لحود: سوریه در پیروزی ژوییه سهیم بود/پیروزی مقاومت حتمی است