مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-09سياسي

انتقال زندان ها از البرز به کاهش آسیب های اجتماعی منجر می شود


سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: انتقال زندان ها از استان که از سال ها پیش دغدغه مسئولان و جزو مهمترین مطالبات مردم است، - به کاهش آسیب های اجتماعی منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود آذری ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه کمیته مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان البرز که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بواسطه پیگیری های مستمر نماینده عالی دولت در استان و همچنین همکاری و هم افزایی در سطح ملی شاهد آن هستیم که تمامی زندانیان زندان رجایی منتقل شده اند و برای مکان فعلی این زندان نیز طرح ها و برنامه هایی با هدف انتفاع مردم در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه انتقال زندان قزلحصار نیز در دستور کار است، افزود: قطع به یقین انتقال زندان های ملی که طی سال های گذشته در نقاط مختلف استان مستقر شده و با رشد و توسعه استان در نقاط حساس و مرکزی استان قرار گرفته اند، می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی استان ایفا کند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز تصریح کرد: انتقال زندان ها از استان البرز که از سال ها پیش، دغدغه مسئولان و جزو مهمترین مطالبات مردم بوده است، امروز در سایه انسجام و یک عزم جدی ملی و استانی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال زندان ها از البرز به کاهش آسیب های اجتماعی منجر می شود

انتقال زندان ها از البرز به کاهش آسیب های اجتماعی منجر می شود