مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-29اجتماعي

احتمال طغیان رودخانه های جنوب غرب استان کرمان/ صدور هشدار نارنجی


رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان از احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها خبر داد و گفت: بیشترین شدت بارش ها در مناطق جنوب غرب استان مانند فاریاب، - ایسنا/کرمان رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان از احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها خبر داد و گفت: بیشترین شدت بارش ها در مناطق جنوب غرب استان مانند فاریاب، بافت، رابر و ارزوییه است.

حمیده حبیبی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی افزود: برای امروز و فردا (7 و 8 مردادماه) در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق در برخی نقاط جنوب استان پیش بینی می شود.

او از احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها خبر داد و اظهار کرد: بیشترین شدت بارش ها در مناطق جنوب غرب استان مانند فاریاب، بافت، رابر و ارزوییه است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: این بارش ها مونسونی هستند اما شدت آن کمتر از باران های سال گذشته است.

او درباره وضعیت دمای استان در هفته جاری گفت: از روز دوشنبه (9مردادماه) به بعد با افزایش دما روبرو خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان، به شهروندان توصیه کرد: از بازدید مناطق تحت تاثیر و پر خطر، اجتناب کرده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال طغیان رودخانه های جنوب غرب استان کرمان/ صدور هشدار نارنجی

احتمال طغیان رودخانه های جنوب غرب استان کرمان/ صدور هشدار نارنجی