مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-22اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه عمرانی تبریز در هفته دولت


شهردار تبریز از افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه عمرانی با اعتبار سه هزارو 550 میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه عمرانی با اعتبار سه هزارو 550 میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت خبر داد.

یعقوب هوشیار در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز همزمان با هفته دولت پروژه های عمرانی مختلف در مناطق دهگانه شهرداری را مورد بهره برداری قرار داده و چندین پروژه عمرانی دیگر در این هفته کلنگ زنی خواهد شد.

وی از افتتاح 24 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 310 میلیارد تومان طی هفته دولت خبر داد و گفت: احداث بازارچه میوه و تره بار، احداث خیابان جوان در مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره)، احداث چند پارک محله ای و مسیرگشایی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.

وی با اشاره به پروژه های آماده کلنگ زنی در هفته دولت نیز اعلام کرد: این پروژه ها شامل 54 مورد و در حوزه های مختلف اعم از تقاطع های غیرهمسطح، مسکن ملی، سالن های چند منظوره ورزشی، احداث و توسعه پارک ها، احداث سالن و مجموعه شهر دوستدار مادر و کودک، احداث معابر شهری، ساختمان های اداری و خدماتی، پیاده راه و پل های ارتباطی و عابرگذر سرفصل پروژه هایی هستند که در هفته دولت با سه هزار و 240 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه عمرانی تبریز در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه عمرانی تبریز در هفته دولت