مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 05:002023-08-03ورزشي

رونمایی از دستمزد 113 میلیاردی، شکستن پای بازیکن و پلمب باشگاه 2 ملی پوش


در اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش هم شاهد افشاگری در مورد دستمزد 113 میلیارد تومانی یک بازیکن بودیم و هم شکستن پای یک فوتبالیست در میدان مسابقه و البته پلمب دو باشگاه متعلق به دو ملی پوش.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش را مرور می کنیم؛ مورد عجیب یک ملی پوش سعید عزت الهی بازیکن وایله دانمارک در شرایط عجیبی قرار گرفته و باشگاه به این بازیکن اعلام کرده در صورتیکه قرارداد جدید امضا نکند نیم فصل دوم سکو نشین خواهد بود! قرارداد عزت الهی این فصل به پایان می رسد و در صورت عدم توافق با باشگاه می تواند بدون پرداخت مبلغی به باشگاه در  زمستان جدا شود! در نقل و انتقالات تابستانی صحبت از حضور این هافبک ملی پوش در پرسپولیس مطرح شده بود.

*دیدار کوتاه کاپیتان استقلال با رییس جمهور سیدحسین حسینی دروازه بان تیم استقلال در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به صورت اتفاقی دیداری کوتاه و چند لحظه ای با ابراهیم رییسی رییس جمهور داشت و برخی رسانه ها مدعی شدند که در این دیدار حسینی از ریاست جمهوری خواسته که مشکلات باشگاه استقلال توجه ویژه داشته باشد!  ماجرای عجیب  پرینتر و کامپیوتر استقلال  و آقای طلبکار در این هفته برخی رسانه ها مدعی شدند یک طلبکار کامپیوتر و پرینتر باشگاه استقلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دستمزد 113 میلیاردی، شکستن پای بازیکن و پلمب باشگاه 2 ملی پوش

رونمایی از دستمزد 113 میلیاردی، شکستن پای بازیکن و پلمب باشگاه 2 ملی پوش