مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-06سياسي

طرح «شهر دانشجو» در استان قزوین اجرا می شود


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تلاش می کنیم روی سرمایه های آینده کار کنیم و غنای علمی دانشجویان ارتقاء داده شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرشاد پیله چی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت چهل وسومین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی در سالن جلسات جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد دانشگاهی یکی از ستون های اصلی و مبارک انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: لازم است بحث خبر در استان قزوین تقویت و ارتقاء داده شود، زیرا در این حوزه ظرفیت های زیادی وجود دارد، رسانه ابزار قدرتمندی است که علاوه بر مخابره اخبار مفید و امیدبخش، می تواند مطالبه گر مسائل و مشکلات مردم باشد و در آن نقدهای سازنده مطرح شود.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین ادامه داد: جهاد دانشگاهی طی این سال ها خدمات فاخر و ارزنده ای را به هموطنان عزیز ارائه داده و همواره به دنبال انجام کارهای بر زمین مانده نظام بوده و این هدف را دنبال کرده تا خدماتی را ارائه دهد که در آن نوآوری و خلاقیت وجود داشته باشد.

پیله چی خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی چهار مأموریت مهم اعم از بومی سازی قطارهای برقی، ژن درمانی، آب شیرین کُن ها و مولدسازی معادن به جهاد دانشگاهی سپرده و جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «شهر دانشجو» در استان قزوین اجرا می شود

طرح «شهر دانشجو» در استان قزوین اجرا می شود