مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-19سياسي

عراق امسال شرایط اقتصادی و سیاسی بهتری برای میزبانی اربعین دارد


رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین گفت: عراق در یک سال اخیر آرامش سیاسی و اقتصاد مناسبت تری داشته ه و امید است در سال جاری شاهد برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی عصر شنبه در کارگاه تجربیات عکاسی اربعین که از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و تحت عنوان به وقت اربعین در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار داشت: امسال وضعیت برگزاری مراسم اربعین بهتر از سال گذشته است و عراق در یک سال اخیر آرامش سیاسی و اقتصاد مناسبت تری نسبت به سال گذشته داشته و امید است در سال جاری نیز شاهد برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی باشیم.

وی بیان داشت: موضوع گرمای هوا و حمل و نقل در ایران و عراق از جمله مشکلات است که ستاد مرکزی و کمیته های مربوطه تدابیری برای حل آنها اندیشیده اند و ان شاءالله با همکاری مردم با موفقیت به اجرا در خواهد آمد.

حجت الاسلام احمدی عنوان داشت: رسانه های خارجی تلاش کردند تا واقعیت حماسه بزرگ اربعین را کتمان کنند که در این راستا با تلاش عکاسان، خبرنگاران و اهالی رسانه این امر محقق نشد و امروز اربعین حسینی به پدیده ای شناخته شده برای جهان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق امسال شرایط اقتصادی و سیاسی بهتری برای میزبانی اربعین دارد

عراق امسال شرایط اقتصادی و سیاسی بهتری برای میزبانی اربعین دارد