مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-16سياسي

آیا مشاوره کنکور در برنامه ریزی برای کنکور یک چیز ضروری است ؟


یکی از اذیت کننده ترین دوران زندگی من دوران کنکورم بود .

- هر برنامه ریزی کنکوری که می کردم عملی نمی شد و نتیجه نمی داد .

از مشاور کنکور و مدیر مدرسه گرفته تا معلم های کنکور همه معتقد بودند باید نظم و برنامه ریزی کنکور داشته باشیم اما این حرف مثل این بود که به یک بی خانمان بگویید  : اگر ثروتمند بودی بی خانمان نبودی همه می دانستیم باید برای کنکور برنامه ریزی کرد اما چگونگی آن را کسی نمی گفت ؟ در این گیر و دار و چگونگی برنامه ریزی کنکور بود که ما سرگشته بودیم و از استرس کنکور هلاک می شدیم .

مشاور کنکور مدرسه یک برنامه آماده یکماهه یکسان به همه می داد که در آن قرار بود علاوه بر هشت ساعتی که در مدرسه هستیم ، دوازده ساعت هم اضافه در منزل برای کنکور درس بخوانیم .

الان که به آن فکر می کنم با خودم می گویید : یعنی مشاور کنکور مدرسه ما نمی دانست روز 24 ساعت است و در بهترین حالت 16 ساعت از این 24 ساعت بیدار هستیم ؟ یعنی این مشاور کنکور ما توی این 16 ساعت بیدار بودن هیچ تایمی برای غذا خوردن و استراحت و دستشویی رفتن و حمام رفتن و غیره در نظر نگرفته بود ؟ واقعیت این بود که برنامه ریزی کنکور برای مدرسه ما فقط پر کردن ساعت ها به شکل خیالی بود و هیچ اتصالی با واقعیت نداشت و در عمل چون به ما القا شده بود که باید بعد مدرسه حتماً بین 6 تا 8 ساعت درس بخوانیم هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مشاوره کنکور در برنامه ریزی برای کنکور یک چیز ضروری است ؟

آیا مشاوره کنکور در برنامه ریزی برای کنکور یک چیز ضروری است ؟