مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-21سياسي

دستگاه برتر در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی معرفی می شود


دبیرشورای اطلاع رسانی استان یزد گفت: امسال برای اولین بار در جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، احسان عابدی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان، شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی افزوده شده که نشان از اهمیت موضوع جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه در دولت سیزدهم دارد و این موضوع برای نخستین بار در جشنواره شهید رجایی و توسط شورای اطلاع رسانی استان انجام شد که به زودی نتایج آن اعلام می شود.

وی افزود: ارزیابی دستگاه ها در شش سنجه توسط کارگروه تخصصی ارزیابی شورا صورت گرفت و علاوه بر ارزیابی بر اساس مستندات سامانه، بازدیدهای میدانی اعضای کارگروه از حوزه روابط عمومی چند دستگاه نیز انجام شد و عملکرد و امکانات و تجهیزات روابط عمومی ها بررسی و ارزیابی شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان یزد به معرفی دستگاه های برتر در این شاخص اشاره کرد و گفت: این ارزیابی ها به معرفی در جشنواره شهید رجایی ختم نشده و در طول سال طی جلسات شورای اطلاع رسانی استان، نسبت به آسیب شناسی و تلاش دستگاه های برای ارتقاء سطح اطلاع رسانی و تبیین عملکرد خود اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه برتر در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی معرفی می شود

دستگاه برتر در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی معرفی می شود