مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:402023-07-29حوادث

فوت یک جوان 22 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی در حومه مشهد


رییس ایستگاه شماره 23 آتش نشانی مشهد از فوت یک جوان 22 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی در حومه مشهد خبر داد.

️ - ایسنا/خراسان رضوی رییس ایستگاه شماره 23 آتش نشانی مشهد از فوت یک جوان 22 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی در حومه مشهد خبر داد.

️ علی اخلاقی ضمن اعلام این خبر گفت: در پی اعلام به سامانه 125 مبنی بر حادثه غرق شدگی یک جوان در استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله غواصان ایستگاه سیلاب و غواصی این سازمان را به همراه آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های 45و8 به محل اعلامی در روستای فرخد اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد محل حادثه یک استخر ذخیره سازی آب کشاورزی مربوط به گلخانه بوده و جوانی 22 ساله که برای آب تنی کردن درون این استخر رفته، به دلیل نامعلومی غرق شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، اخلاقی عنوان کرد: بدون تأمل و بی درنگ غواصان آتش نشانی وارد آب شدند و در کمتر از چند دقیقه جسم بی جان این مرد را از عمق این استخر کشف و از آب بیرون کشیدند و بلافاصله عملیات احیا برای بازگرداندن این جوان به زندگی آغاز شد که علی رغم تلاش امدادگران فوت این فرد توسط تکنسینهای اورژانس تایید شد و تحقیقات در خصوص چگونگی وقوع این حادثه تلخ توسط نیروی انتظامی آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک جوان 22 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی در حومه مشهد

فوت یک جوان 22 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی در حومه مشهد