مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-11بين الملل

تشدید اقدامات نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری


سال جاری میلادی خشونت بارترین سال از جهت تعقیب نیروهای مقاومت توسط نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری است.

- سال جاری میلادی خشونت بارترین سال از جهت تعقیب نیروهای مقاومت توسط نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی شتات وکیل فلسطینی در گفتگو با خبرگزاری فلسطین الان اعلام کرد که سال جاری میلادی خشونت بارترین سال از جهت تعقیب نیروهای مقاومت توسط نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری است.

وی گفت: تعداد زندانیان سیاسی در کرانه باختری به دلیل اقدامات دانشجویی و مقاومتی هر روز در حال افزایش بوده و در واقع بازداشت نیروهای مقاومت بر اساس قوانین فلسطینی خیانت به شمار رفته و مرتکبین آن باید مجازات شوند.

این وکیل فلسطینی ادامه داد اقدامات مقاومتی علیه اشغالگران اولین عاملی است که نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان به خاطر آن نیروهای مقاومت و هر کسی را مخالف آنها است بازداشت می کنند و نبرد اخیر جنین ثابت کرد اشغالگران با مقاومت سخت مواجه بوده و به کابوسی برای آنها تبدیل شد.

شتات شهروندان را به مستند سازی تجاوزات انجام شده به حقوق خود و ارائه آنها به نهادهای حقوق بشری و دادگاه ها توصیه نموده و تاکید کرد: ما در برابر افرادی قرار داریم که احکام صادر شده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اقدامات نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری

تشدید اقدامات نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری