مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:212023-08-11اقتصادي

افتتاح همزمان 13 پروژه بهداشتی و درمانی توسط وزیر بهداشت در زاهدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در سفر وزیر بهداشت به استان سیستان و بلوچستان به طور همزمان 13 پروژه بهداشتی، درمانی، با زیربنای 3 هزار و 546 مترمربع و با اعتبار بالغ بر 123 میلیارد تومان در مناطق شهری، روستایی و عشایری افتتاح شد.

افتتاح این پروژه های بهداشتی درمانی، نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمت رسانی، ارتقاء دسترسی مردم نجیب استان به خدمات و کاهش بیش از پیش مسافرت های درمانی هم استانی ها دارد.

یکی دیگر از پروژه ها افتتاح بخش nicu بیمارستان علی بن ابی طالب علیه السلام زاهدان با ظرفیت 28 تخت بستری و اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان است.

دیگر پروژه مهم دستگاه سی تی آنژیو 160 اسلایس بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام زاهدان با اعتبار بالغ بر 46 میلیارد تومان است.

ایجاد بخش عفونی با ظرفیت 50 تخت و اعتبار 23 میلیارد از دیگر پروژه های افتتاح شده بیمارستان علی بن ابی طالب علیه السلام است.

همچنین دستگاه ام آر آی بیمارستان ایرانمهر سراوان با اعتبار 44 میلیارد تومان افتتاح شد.

دیگر طرح های افتتاح شده در سفر وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان، 6 خانه بهداشت جوانتل زاهدان، اسماعیل آباد زاهدان، زنگیان 2 سراوان، ناگ پهن سراوان، شهر کمال سیب و سوران و غریب آباد سیب و سوران با اعتبار بالغ بر 8 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 13 پروژه بهداشتی و درمانی توسط وزیر بهداشت در زاهدان

افتتاح همزمان 13 پروژه بهداشتی و درمانی توسط وزیر بهداشت در زاهدان