مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-01فرهنگي

نظام رده بندی سنی بازی های رایانه ای در اردبیل اجرا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نظام رده بندی سنی ارائه بازی رایانه ای در استان اردبیل اجرایی و عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر رجبی بعد از ظهر سه شنبه در آیین راه اندازی مجتمع دیجیتالی فدک در اردبیل اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب این نظام رده بندی سنی تلاش می کند تا در پنج گروه سنی بازی های رایانه ای مناسب با فرهنگ و هویت ایرانی – اسلامی را به کودکان، نوجوانان و جوانان ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: در قالب موشن گرافی طراحی شده قرار است راهنمایی لازم برای انتخاب بازی های رایانه ای مناسب در نظر گرفته شود تا گروه های سنی بالای 7 سال، 7 تا 12 سال، 12 تا 15 سال و 18 سال به بالا بتوانند بازی های مناسب با سن و سال خود را تهیه و از آن استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از همکاری خوب مرکز شتاب دهی تیک آپ قدردانی کرد و گفت: در استان اردبیل مرکز شتاب دهی نظارت بر فضای مجازی راه اندازی شد تا بعد از چهار سال وقفه بتوانیم با همراهی شورای اندیشه ورزی رسانه و فضای مجازی بتوانیم بعد از چهار سال وقفه این مجتمع را فعال کنیم.

رجبی ضرورت بهره گیری از توانمندی صداوسیما را در این حوزه یادآور شد و بیان کرد: با توجه به تأثیرات منفی بازی های رایانه ای بر روی جسم و روح کودکان تلاش کردیم تا متناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام رده بندی سنی بازی های رایانه ای در اردبیل اجرا می شود

نظام رده بندی سنی بازی های رایانه ای در اردبیل اجرا می شود