مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-12سياسي

حضور هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور هیاتی از این کمیسیون در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور هیاتی از این کمیسیون در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید جلال زاده با انتشار ویدئویی در صفحه توییتر خود اظهار کرد: در سفر به لبنان به منطقه ای در جنوب لبنان یعنی جبل عامل و در روستای مارون الراس حضور پیدا کردیم.

وی اضافه کرد: این روستا مرز لبنان و فلسطین اشغالی است که همچون مناطق ما در بازدید راهیان نور، در این منطقه حضور پیدا می کنند اینجا مرز لبنان و سرزمین های اشغالی است.

جلال زاده با نشان دادن منطقه پیرامون خود اظهار کرد: اینجا یک پارک ایرانی است که توسط شهیدان خوش نویس و شاکری تاسیس شده است و هر استان یک غرفه دارد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درود بر مقاومت حزب الله و شهدایی که با خون خود این منطقه را به جبهه مقاومت ملحق کرده امیدواریم یک روز ایرانیان از همین مرز به سمت بیت المقدس رفته و نماز پیروزی اقامه کنند.

جلال زاده در توضیح این ویدئو در توییتر نوشت: مارون الراس مرز لبنان و فلسطین اشغالی، 3 روز مانده به سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه نبرد تاریخی که هیمنه رژیم صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

حضور هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی