مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 07:252023-07-29سياسي

آماده سازی زیرساخت ها برای تردد زائران اربعین از مرز باشماق


نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آماده سازی زیرساخت های لازم برای تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی باشماق مریوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، جبار گوهری در سفر به استان کردستان و بازدید از تاسیسات گردشگری و پایانه مرزی باشماق مریوان که با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان انجام شد، گفت: اقدامات زیرساختی و اصلاحی خوبی در مسیرها و محورهای منتهی به مریوان و پایانه مرزی باشماق برای اسکان، خدمات دهی و تردد زائرین اربعین حسینی(ع) صورت گرفته است.

مشاور معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان ها سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه شرایط این مرز بین المللی برای پذیرش کاروان زائران کربلا مناسب است، اظهار کرد: کردستان در سال گذشته و برای اولین بار، تجربه خدمات دهی به زوار اربعین حسینی را با موفقیت و با کمترین مشکل پشت سر گذاشت و انتظار می رود امسال نیز در میزبانی مناسب از این مهمانان ویژه سنگ تمام بگذارند.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت های فراوان گردشگری و وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی متعدد در کردستان امیدواریم شاهد رونق بیشتری در حوزه های مختلف از جمله گردشگری مذهبی در این منطقه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی زیرساخت ها برای تردد زائران اربعین از مرز باشماق

آماده سازی زیرساخت ها برای تردد زائران اربعین از مرز باشماق