مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-16حوادث

حساب 60 میلیونی که صرف بازی آنلاین شد


فرزندی با استفاده از حساب پدرش، 60 میلیون ریال را صرف یک بازی آنلاین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ بهمنی رییس پلیس فتا هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و با ارائه دستور قضایی مبنی بر اینکه که از حساب بانکی اش بدون اطلاع وی مبلغ 6 میلیون تومان برداشت غیرمجاز صورت گرفته است تقاضای رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکی و با بررسی های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده، اقدامات لازم برای ردیابی وجوه برداشت شده صورت پذیرفت که مشخص گردید تمامی مبالغ خارج شده از حساب به صورت اینترنتی جهت خرید و شارژ اکانت بازی آنلاین استفاده شده است.

وی افزود: پس از اقدامات انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا و شناسایی عامل برداشت از حساب بانکی شاکی و با توجه به اینکه متهم فرزند وی بوده، شاکی با حضور در پلیس فتا از شکایت خود صرف نظر و رضایت خود را اعلام داشت و پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال شد.

رییس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: با توجه به اعلام رضایت پدر پس از اینکه مشخص شد فرزندشان متهم پرونده است، به والدین توصیه کرد: رمز کارت بانکی خود را در اختیار هرفردی قرار ندهند و برای اطلاع از نحوه واریز و برداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب 60 میلیونی که صرف بازی آنلاین شد

حساب 60 میلیونی که صرف بازی آنلاین شد