مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 17:252023-07-27اقتصادي

افزایش محسوس دمای هوا طی فردا در اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی طی روز جمعه و همزمان با عاشورای حسینی افزایش دما در سطح اردبیل محسوس تر خواهد بود.

- مجید کوهی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی فردا در غالب مناطق شاهد حاکمیت هوای گرم تابستانه خواهیم بود و افزایش دما محسوس تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه جو استان امروز و فردا نسبتاً پایدار است، گفت: لذا به هم استانی ها توصیه می شود با توجه به افزایش مصرف حامل های انرژی در تجهیزات برودتی صرفه جویی های لازم را به عمل آورند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از روز شنبه تا دوشنبه هفته آتی، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، جریانات مرطوب خزری تقویت می شود و با گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو در برخی از مناطق وزش تندبادهای لحظه ای، افزایش ابر و رگبار باران و یا رعد و برق در نواحی مستعد احتمالاً تگرگ انتظار می رود.

کوهی با بیان اینکه اوج ناپایداری ها طی روز یکشنبه علی الخصوص در مناطق مرکزی و جنوبی پیش بینی می شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محسوس دمای هوا طی فردا در اردبیل

افزایش محسوس دمای هوا طی فردا در اردبیل