مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:212023-07-29اقتصادي

تصادفات برون شهری بوشهر 20 درصد از شاخص کشور بیشتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، بابک کاوه ییان رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در محورهای برون شهری استان بوشهر سهم تصادفات از نوع واژگونی یا خروج خودرو از جاده 50 درصد است، درحالی که این این شاخص در کشور به طور متوسط 30 درصد است.

وی با اشاره به اینکه واژگونی یا چپ کردن خودرو یکی از خطرناکترین شکل های تصادف رانندگی به شمار می رود، افزود: مهمترین عامل سهم بالای واژگونی در تصادفات استان بوشهر سرعت غیر مجاز و توجه نکردن به جلو است.

این مقام مسؤول ادامه داد: براساس آمار سامانه های هوشمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، متوسط سرعت بوشهری ها در رانندگی 84 کیلومتر در ساعت است که 10 کیلومتر بیشتر از میانگین کشور محسوب می شود.

کاوه ییان با بیان اینکه سرعت غیرمجاز ریشه در تمام سوانح جاده ای در استان بوشهر دارد، اعلام کرد: بوشهر از استان های اول کشور در زمینه میانگین سرعت رانندگی است، از این رو کاهش آمار سوانح جاده ای نیازمند کاهش سرعت حرکت رانندگان است.

مدیر ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر درباره آسیب شناسی سایر دلایل واژگونی پس از سرعت بالا تاکید داشت: تغییر وضعیت خودروها و افزایش مرکز ثقل آن که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات برون شهری بوشهر 20 درصد از شاخص کشور بیشتر است

تصادفات برون شهری بوشهر 20 درصد از شاخص کشور بیشتر است