مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-24سياسي

نام گذاری سال 2026 به عنوان سال بین المللی مرتع و عشایر از سوی مجمع عمومی ملل متحد


مدیر کل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص نامگذاری سال 2026 به عنوان سال بین المللی مرتع و عشایر از سوی مجمع عمومی ملل متحد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، ترحم بهزاد مدیر کل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: با توجه به اینکه سال 2026 برای سایر دستگاه ها سالی ناشناخته می باشد دفتر امور مراتع در نظر دارد با مشارکت مستمر مدیران، کارگروه ها و اعضای منتخب، محوریت و معرفی این سال را از طرق مختلف رسانه ای ( ارائه از طریق سایت سازمان، زیرنویس تلویزیون، آگهی های تبلیغاتی و.

) به سایر دستگاه های ذی ربط، شوراهای اسلامی، دهیاران، مرتعداران و دیگر جوامع محلی به منظور همکاری و مشارکت اطلاع رسانی نماید.

بهزاد از تشکیل دو کارگروه تخصصی مدیریتی و کارگروه کارشناسی و نظارتی خبر داد و گفت: کارگروه مدیریتی شامل مدیران و  روسای عالی رتبه دستگاه های همکار و کارگروه کارشناسی و نظارتی نیز متشکل از کارشناسان خبره هستند که مسؤول پیگیری و نظارت،جمع بندی و ارزیابی اقدامات می باشند.

مدیر کل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در روزی که به نام مرتع نامگذاری شد، تمامی اقداماتی را که برای سه سال پیش رو در نظر گرفته می شود را گردآوری و پیشرفت فیزیکی مطالب و اقدامات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری سال 2026 به عنوان سال بین المللی مرتع و عشایر از سوی مجمع عمومی ملل متحد

نام گذاری سال 2026 به عنوان سال بین المللی مرتع و عشایر از سوی مجمع عمومی ملل متحد