مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-29اقتصادي

پروژه کمربندی اسلام آباد سنندج تا پایان امسال به اتمام می رسد


پروژه اسلام آباد با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان به طول 4 هزار متر تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و شهروندان از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه ها در سنندج، از آغاز عملیات اجرای پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام آباد سنندج خبر داد و اظهار کرد: این پروژه به طول 600 متر و عرض 36 متر و عرض سواره رو دو لاین رفت و برگشت هرکدام به عرض 10و نیم متر است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: حجم عملیات خاکبرای کلی مسیر 25 هزار مترمکعب و حجم عملیات خاکبرداری قطعه باغ رفع معارض شده  5 هزار مترمکعب و حجم دیوارچینی در این پروژه یک هزار متر مکعب است.

به گفته رشیدی، حجم عملیات اتصال رمپ های خروجی 2 هزار و500 مترمکعب و طول جدول گذاری آن 600 متر طول دوطرفه و 400 متر طول یک طرفه است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان از سوی مدیریت شهری در سنندج دنبال می شود و در این راستا برنامه های کوتاه و بلندمدتی تعریف شده است، افزود: تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی شهر بەکار می گیریم و در همین راستا در کنار انجام کارهای کوتاه مدت اجرای چند طرح کلان از جمله تقاطع های غیرهم سطح و توسعه و احداث معابر شهری با هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کمربندی اسلام آباد سنندج تا پایان امسال به اتمام می رسد

پروژه کمربندی اسلام آباد سنندج تا پایان امسال به اتمام می رسد