مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 22:352023-07-30اقتصادي

رونق تولید و توسعه صادرات ماموریت اصلی در مناطق آزاد است


دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: رونق تولید و توسعه صادرات با هدف برون گرایی و تامین مناطق ارزی، ماموریت اصلی مناطق آزاد در کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله عبدالملکی عصر یکشنبه در ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اظهار داشت: رونق تولید و توسعه صادرات با هدف برون گرایی و تامین مناطق ارزی، ماموریت اصلی مناطق آزاد در کشور هستند.

وی ادامه داد: افزایش تولید، توسعه صادرات، پیشرفت فناوری، جذب سرمایه گذاری خارجی، تامین کالاهای اساسی و عمران و آبادانی مناطق، شش وظیفه اصلی و ماموریت ویژه مناطق آزاد براساس قوانین است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور اضافه کرد: در گذشته مناطق آزاد متهم بودند که تبدیل به سکوی واردات شده اند، اما در دوران جدید و در دولت سیزدهم شاهد رشد سریع تراز تجاری مثبت در این مناطق هستیم.

به گفته عبدالملکی؛ ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان مطالبات اصلی حاکمیت و مطابق سیاست های اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و خوشبختانه عملکرد خوبی نیز داشته است.

وی با اشاره به اینکه پهنه کشور ایران و مناطق آزاد فرصت بالقوه ای برای سرمایه گذاری و تولید هستند، بیان کرد: تولید با هزینه اندک و ارزان، ایجاد زیرساخت های خوب در سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید و توسعه صادرات ماموریت اصلی در مناطق آزاد است

رونق تولید و توسعه صادرات ماموریت اصلی در مناطق آزاد است