مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:052023-07-29اقتصادي

انجام تاسیسات شبکه فاضلاب دیزج در انتظار اعتبار است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: انجام تاسیسات شبکه فاضلاب در محله مطهری(دیزج) در انتظار تخصیص اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اهالی محله مطهری از وضعیت شبکه آب و فاضلاب و انشعاب و چگونگی تخصیص آن گلایه مند بودند که بر این اساس شرکت آب و فاضلاب توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان امروز در گفت وگو با فارس در خصوص وضعیت شبکه آب و فاضلاب محله مطهری اظهار کرد: این منطقه طبق تقسیمات شهرداری از محلات کمتر برخوردار به شمار می رود که بر این اساس تعرفه انشعاب آب در آنجا کمتر است.

فرهاد بختیاری فر با بیان اینکه هزینه ایجاد تأسیسات در مناطق کم برخوردار نیز کمتر از سایر نقاط است افزود: اینکه گفته می شود تعرفه بیشتر است، درست نیست زیرا هزینه انشعاب نیز کم است.

وی با بیان اینکه همدان در جمعیت زیرپوشش شبکه فاضلاب بیشتر از میانگین کشوری است افزود: میانگین جمعیت زیرپوشش شبکه فاضلاب در کشور 54 درصد است در حالی که در همدان این میزان 76 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در حاشیه شهر کار به خوبی پیش می رود عنوان کرد: در ایجاد شبکه فاضلاب معدود محلاتی باقی مانده که آن هم یا مشکل فنی دارند یا شیب معکوس است و امکان ایجاد شبکه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تاسیسات شبکه فاضلاب دیزج در انتظار اعتبار است

انجام تاسیسات شبکه فاضلاب دیزج در انتظار اعتبار است