مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-14سياسي

رشد قابل توجه بودجه شهرداری تویسرکان


شهردار تویسرکان با اشاره به رشد قابل توجه جذب بودجه در تویسرکان گفت: امیدواریم منابع مالی شهرداری تامین شود و پروژه های جدیدتری را در این دو سال به سرانجام برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد حسین پور ظهر امروز در نشست با اهالی رسانه به مناسبت هفته خبرنگار با اشاره به پایبندی خبرنگاران شهرستان به اصول اخلاقی اظهار کرد: خبرنگاران از نزدیک مسائل و مشکلات را با در نظر گرفتن تعهد پیگیری و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه بنده برای خبرنگاران حرمت و ارزش قائلم و در دوران مدیریتی ام حتی از یک خبرنگار هم شکایت نکردم افزود: برخی حتی به ناحق اصول را زیر پا گذاشته و در برخی مواقع بدون پیگیری حقیقت شروع به تشویش اذهان عمومی کردند؛ البته این اتفاق را در تویسرکان ندیدم.

شهردار تویسرکان تاکید کرد: این افراد مسائلی را که شاید کاملا خارج از واقعیت است طرح می کنند که بنده پاسخ ندادم زیرا احساس می کنم نباید وارد حاشیه شوم و تمرکزم خدمت باشد.

وی با تقدیر از زحمات شورای قبل که آزادی عمل دادند و شورای جدید که همدلی و هم اندیشی خوبی را شکل دادند بیان کرد: این نوید را به مردم می دهیم پروژه های شهرداری سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد و پیگیر مسائل زیربنایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قابل توجه بودجه شهرداری تویسرکان

رشد قابل توجه بودجه شهرداری تویسرکان