مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:262023-08-16سياسي

در سال جاری 30 هزار اظهار نامه مالیاتی در ورامین رسیدگی شده است


رییس اداره دارایی و مالیاتی شهرستان ورامین گفت: در سال جاری 30 هزار اظهار نامه مالیاتی رسیدگی شده است و شماره تلفن 1526 و سامانه سوت زنی اداره مالیات در مورد معرفی کسانی که فرار مالیاتی دارند در اختیار شهروندان قرار دارد.

- ایسنا/تهران رییس اداره دارایی و مالیاتی شهرستان ورامین گفت: در سال جاری 30 هزار اظهار نامه مالیاتی رسیدگی شده است و شماره تلفن 1526 و سامانه سوت زنی اداره مالیات در مورد معرفی کسانی که فرار مالیاتی دارند در اختیار شهروندان قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، اسماعیل لطف پور رییس اداره دارایی و مالیاتی شهرستان ورامین صبح چهارشنبه 25 مرداد ماه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که خوشبختانه در خرداد و تیر ماه سال جاری درآمد مالیاتی ما محقق شد و نسبت به سال گذشته این درآمد رشد صد درصدی داشت، اعلام کرد: در این مسیر هدف اصلی ما شناسایی مشاغلی بود که از دادن مالیات فرار می کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از تولید کنندگان همکاری لازم را ندارند و بعضا از حضور مامور مالیاتی در واحد خود جلوگیری می کنند.

وی با اشاره به وجود مرکز حل اختلاف در خصوص موارد محاسبه مالیاتی اظهار کرد: در اداره دارایی شهرستان ورامین مرکز حل اختلاف مالیاتی فعال است و بخشودگی جرایم تا حدی در اختیار ماست که مراجعات متعددی هم در این مورد داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال جاری 30 هزار اظهار نامه مالیاتی در ورامین رسیدگی شده است

در سال جاری 30 هزار اظهار نامه مالیاتی در ورامین رسیدگی شده است