مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-18سياسي

سپاه پاسداران مظهر عینی ایستادگی در برابر قدرت های استکباری است


سپاه پاسداران مظهر عینی ایستادگی در برابر قدرت های استکباری و است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا فرماندهان سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران مظهر عینی گفتمان حضرت امام (ره) و ایستادگی در برابر قدرت های استکباری و استعماری است و برآمده از مردم می باشد و در طول 43 سال گذشته پایبندی و وفاداری خود را به نظام اسلامی، ملت ایران و ملت های مظلوم مسلمان نشان داده است.

وی افزود: پاسداران سبز پوش سپاه پاسداران غیرتمندان عرصه مجاهدت و فداکاری هستند که در عرصه های مختلف تهدیدات و بحران ها را به فرصت تبدیل کرده اند و ملت ایران یکپارچه حامی و پشتیبان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح هستند و پیشرفت های این نهاد انقلابی سبب افزایش امنیت امروز نظام است.

میرصادقی با اشاره به حادثه تروریستی شیراز بیان کرد: دشمن عجولانه دست به اقدامات شکست خورده می زند و برای دومین بار در شاهچراغ اقدام تروریستی انجام داد و اقدام شجاعانه جوان برومند شیرازی برای زمین زدن تروریست مصداق پیروی از مکتب سرور و سالار شهیدان است.

وی با اشاره به پیش ثبت نام گسترده در انتخابات مجلس دوازدهم، ادامه داد: شور و شوق به ویژه در میان جوانان برای حضور در این دوره از انتخابات نشان دهنده امید به آینده و افق روشن جمهوری اسلامی در ادامه مسیر قیام عاشورا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران مظهر عینی ایستادگی در برابر قدرت های استکباری است

سپاه پاسداران مظهر عینی ایستادگی در برابر قدرت های استکباری است